Thursday, March 16, 2006

Reeperbahn

Pentru cei ce au citit Sven Hassel in copilarie, probabil ca locul le este binecunoscut. Eu acum am aflat de el, cand l-am vizitat. Este un fel de red light district din Amsterdam. Fete dragutze in pantaloni de ski si apres-skiuri iti propun diverse treburi contra a 50 euro. Zambesti frumos si le zici ca esti roman. Te lasa in pace. Pe una din stradute, bine baricadata cu ziduri inalte spune ca este interzis celor sub 18 ani si fetelor. Se pare ca cele de aici sufera de calduri ca sunt muuult mai dezbracate ca celelalte. Imi fac semn, dar mi-e rusine sa ma uit atent sau sa raspund. As scoate aparatul, dar mi-e ca la capatul strazii o sa fie unul care sa incerce sa-mi scoata filmul din el.

1 Comments:

Blogger PUSCASIU CRISTIAN said...

Am fost noaptea prin exact aceleasi locuri. Cred ca asa arata dimineata, dupa nebunia din timpul noptii.

3/21/2006 01:07:00 PM  

Post a Comment

<< Home