Monday, July 03, 2006

Ciudad de deus

Mi s-a zis la biserica..."Vreti sa mergeti in mal, acolo, sa faceti poze? E aproape, nu-i bai, dar vedeti ca trebuie sa treceti pe la tigani". M-am dus... -Domnu, domnu nu ne dati si noua bonboane? -N-am, de unde sa va dau? -Da 5000 de pita, ne dati? -Nu vrei sa-ti fac o poza? -Cu mine? -Ti-e frica? -Bine...(sta un pic)... dar la ea nu-i faceti? -Uite. -No, domnu, ce frumos ii!!... Da imi mai faceti una mie cu flori?.. Uite asa.... Whoooaa... In mai putin de un minut s-au strans toti aia mici sa le fac poze. Lucrul a fost abandonat. Era distractie. -Domnu, da nu imi faceti si mie cu baiatu?.... Ia sa vad, ia sa vad.... whooaaaa Cosmin era cel mai mare dintre ei. Vroia sa il pozez stand in cap. Pe fata nu stiu cum o chema. Ii arunca din cand in cand niste ochiade lui Cosmin, era tot timpul langa el, il impingea in fata. -Imi mai faceti si mie una cu punga in cap? Aaaa... si lui Cosmin.. si lui Cosmin cu punga! La plecare, un tigan pe la 25-30 de ani, pe jos de beat: -Du iuu spic inglishi? -Nu, romaneste -Yes, yes, bat du iuuuu spiic inglishi? Alaiul de copii ne impingea spre masina. Aparusera si mai multi, aia care venisera de curand nu stiau ce se intampla, tot ne aratau cu degetul spre gura. Bonboane.

3 Comments:

Blogger Vlad Birdu said...

Domnu' Alex... excelent. Eu unu' am ramas cu gura cascata. Citeam textul si de-abia asteptam sa vad pozele. Iarasi o sa zic : din toate seriile tale asta mi-a placut cel mai mult. Alte cuvinte sunt de prisos.

7/03/2006 07:13:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

excelente!! bravo!

7/04/2006 02:57:00 AM  
Blogger Essa said...

mai samo, incepi sa faci pasi spre a reda atmosfera chiar din text.imi place mai ales ultima

7/06/2006 01:34:00 PM  

Post a Comment

<< Home