Monday, March 20, 2006

Paris visite

Este numele unui abonament la metrou pe 3-4 zile care iti da, pe langa calatoriile cu metroul, si cateva reduceri pe la muzee. In felul asta, desi te inghesui cu toti ceilalti turisti prin muzee, ai ocazia unica de a rata cea mai mare parte a charm-ului Parizian. Pe care o simti la suprafata, cand te plimbi pe jos pe stradute. Incep suita din Paris cu cateva "de atmosfera", inspirate de un album a lui Depardon pe care am pus mana din prima seara si nu l-am lasat pana am plecat. Multumesc, Andrei!

3 Comments:

Blogger PUSCASIU CRISTIAN said...

Imi plac primele 2. Desenatorul e din piata aproape de Montmartre? Erau o multime...

3/21/2006 01:05:00 PM  
Blogger Samo said...

Da, era de acolo, ajungeai la ei daca reuseai sa scapi de senegalezii cu "gulu-gulu".

3/21/2006 02:00:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Ma tot uit la pozele tale si ma reintorc... Dintre toate seriile asta de departe mi-a mers la inima cel mai tare. Redau si ai reusit sa surprinzi ceea ce-mi place la Paris, si cred ca inseamna Parisul, o stare, o muzica, greu de definit, acel farmec si sentiment care va ramane la fel peste timp in Paris. Scuterul (mai ales cel de jos, noaptea), ziarele, cheiurile Senei, bicicleta, saxofonul, pravalia, si ultima colorata (pare Ile St. Louis in week-end) sunt un parfum. Felicitari ! Trebuie sa te intorci la Paris ca sunt prea putine poze :)

7/13/2006 10:17:00 AM  

Post a Comment

<< Home