Thursday, July 13, 2006

Sighisoara

Tot de noapte, unele. Am fost prima data in sighisoara in afara festivalului. Lumea spune ca e mai frumos asa. Da, e adevarat, dar daca nu vrei sa faci poze si te mananca undeva sa te duci la 1 si ceva noaptea pana la biserica din deal. Si nu e nimeni, si ti se pare ca auzi pasi pe scarilea alea interminabile, si te astepti sa vina, si nu vine, si bagi aparatul inapoi in geanta si strangi bine trepiedul in mana, controlezi telefonul si ora. Nimic. Nu e nimeni... Clar, cred ca prefer sighisoara cu rockeri. PS Gata, seria pozelor de excursie s-a terminat.

4 Comments:

Blogger silbersterne said...

dap....primele doua sunt among my favorites din aceasta serie alaturi de altele din frumoasa excursie...ma cheama catre acel loc!!

still, eu m-as duce in sighisoara tot inafara festivalului...
pup you

7/13/2006 11:27:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Place prima!

7/14/2006 10:30:00 AM  
Blogger drush said...

am avut si eu deosebita placere sa merg la sighisoara,.,.,sunt geniale pozele ;)

7/20/2006 02:34:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Prima e excelenta !

7/23/2006 08:09:00 PM  

Post a Comment

<< Home