Tuesday, August 01, 2006

Pe drum

Am plecat din bucuresti cu gandul ca "Gata, de data asta trebuie sa-mi iasa". Un weekend cu motorul, aparatul, polarizatorul, harta si sticla de apa. Directia Dobrogea, la pozat ce voi intalni prin cale. Ca de obicei, mi-am imaginat ca de data asta am timp si o sa ma opresc prin tiganii, sa stau de vorba cu oamenii, sa le fac o poza-doua, sa imi povesteasca din necazuri, eu sa dau din cap aprobator si pe urma sa le pun povestile pe blog. Eh, n-a fost cazul nici de data asta. Am mers glont pana la Enisala, apoi am fugit vrand sa prind cata lumina mai pot la Colelia. Noaptea la 11 am ajuns in Vama.

3 Comments:

Blogger zeeny said...

of ce doare poza aia cu floarea soarelui. ... si Vama :(

8/01/2006 11:45:00 AM  
Blogger zeeny said...

of ce doare poza aia cu floarea soarelui. ... si Vama :(

8/01/2006 11:47:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Imi place 2 foarte mult, pentru ca pur si simplu ma hipnotizeaza. La 3 apreciez modul de separare a celor doua zone principale, insa ma deranjeaza putin cele doua mici pete gri din centru si nuanta de verde a cerului din stanga sus.
Per ansamblu, o serie buna. :)
ps: Imi place mult ideea de a te plimba singur pe motor si de a te opri sa fotografiezi unde doresti. Are un aer romantic.

8/01/2006 11:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home