Thursday, August 10, 2006

Baiatul Bucatarului

Raul. Statea, probabil pus de tacsu, la capatul pontonului de la Periboina si dadea la plasa. Parea chiar interesat de ceea ce facea, desi probabil ca orice ocupatie la care esti obligat, inveitabil o detesti la inceput. Intr-un final s-a dus la batranul: "Ia uite ba, ce am prins!.... Ba.... Sa-i pui la saramura, auzi?!" "Du-te la ma-ta cu ei. Sau da-i la pisica!" "Cum sa-i dau la pisica, esti prost? Pai asta-i peste de pisica?" "Ia du-te si prinde ceva pentru domnu, poate iti da ceva pe ei" Liniste. A plecat. Dupa, am mancat una dintre cele mai bune ciorbe de peste acolo. Si salau. Am vrut sa platesc si al batran mi-a zis: "Ce sa-mi platesti? Lasa, du-te si da-i lu ala micu ceva... Si fa-i si niste poze!". Si i-am facut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home