Tuesday, August 01, 2006

Colelia

Am reusit sa ajung in locul asta. Am vazut niste fotografii memorabile de aici prin iarna pe BxG si imi doream foarte tare sa-l vad. Se pare ca lucrurile s-au cam schimbat de atunci. Intre timp, biserica este locuita de 4 maici care mi-au povestit la o gogoasa si o dulceata de trandafiri cum se va reface biserica, vor face chilii in jur. Deocamdata nu au de niciunele, dar le aduc oamenii din sat apa, de mancare si unele lucruri. Imi povesteau ca primele zile nu au avut nimic si au dormit aproape sub cerul liber. Dar au reusit, acum au chiar si umbrela cu pepsi in mijlocul bisericii. Si o eoliana dar care nu prea parea sa poata functiona vreodata.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Primele trei imi par cele mai reusite din serie.
M-ai facut si pe mine sa imi doresc sa ajung acolo candva. :)

8/01/2006 11:54:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

daca vreati sa ajungeti , sau mai multe detalii despre manastire 0728109151

11/26/2006 07:33:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

si seria asta e tare buna. felicitari.

1/12/2007 04:28:00 PM  

Post a Comment

<< Home