Thursday, August 31, 2006

Vama din nou

E interesant cum Stufstocu' vrea sa salveze Vama Veche de efectele suprapopularii chemand si mai multa lume. Si mai interesant este ca anul asta este cu bilet. Cum ar veni, salvati-o, dar veniti cat mai multi... si cu bani la voi! Eu insa nu am ce sa salvez, fiindca mie mi se pare neschimbata in partile esentiale. Unele lucruri au ramas la fel ca acum 5 - 6 - 7 ani, cand am venit pentru prima data. Rockerii iti cer bani de paine, se doarme cu capul pe masa, sub barca de la ovidiu sau sub turnul salvamarului. Lumea in continuare se pisa noaptea in mare langa diverse cupluri care se.. uita. Chitaristii au in continuare acelasi succes la fetele de 16 ani care au venit in vama sa il gaseasca pe Chirila. Revin in fiecare an aceleasi personaje care stiu pe toata lumea si se saluta cu toti zi si noapte la ovidiu. Unele lucruri nu se schimba niciodata. Ba nu, mint. Anul asta am remarcat o crestere importanta a numarului celor care fac poze cu rasaritul. Din fata de la ovidiu, evident.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Place mult a doua!

9/01/2006 07:15:00 AM  

Post a Comment

<< Home