Wednesday, September 13, 2006

Andreea... din nou

Sau dupa cum ii mai spun prietenii, Naty.

2 Comments:

Blogger ogarafgan said...

a 3-a nu-mi inspira niik
a 2-a ar fi fost faina dar:
- pe mine nu ma incanta cadrul patrat, dreptunghiularul da muuult mai bine indiferent de pozitie
- primul gand " mama ce barosana e-n spinare, are muschi pe ea nu gluma!"
apoi am observat ca breteaua sta separata de corp
- noisul imi place si pozitia ei cu capul plecat
prima place cel mai mult, dar ma deranjeaza zambetul de "ok, cheese now"
Niznaiurile mele ovcorz :)

9/14/2006 03:08:00 AM  
Blogger Samo said...

Niznaiuri bune, si de ajutor pentru mine. A 3-a probabil ca e o reminiscenta a apusurilor in contre-jour pe care le-am tot facut. Nici mie nu mi-a placut breteaua, o sa mai incerc variante de crop prin care sa o scot.

9/14/2006 11:07:00 AM  

Post a Comment

<< Home