Monday, September 11, 2006

Andreea

A fost prima data cand am colaborat cu modelul mai mult decat "hai stai asa"... "ridica barbia in sus". De fapt, nu i-am spus nimic legat de cum sa stea sau cum sa se uite. Am vorbit despre cu totul altceva apasand in tot timpul asta pe declansator. Asa ca are cea mai mare parte din merit. De fapt, Andreea a venit in Bucuresti sa dea admitere la actorie. Are 19 ani si e o fire expansiva, cum mi-as fi dorit si eu sa fiu la varsta aia. Am cunoscut-o intaplator prin laptarie si m-a rugat sa-i fac niste poze pentru catalog. "Dar... cat ma costa?" "Nimic, ca le fac mai mult pentru mine." "Hai ma, zi cat ma costa!" Se pare totusi ca daca nu ceri bani, risti sa pari neserios.

6 Comments:

Blogger irina serban said...

prima si ultima de la andreea mi se par inspirate.felicitari:)

9/11/2006 05:05:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

mie imi plac ultimele 2

9/11/2006 06:10:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

In sfarsit... De la The passage tot astept sa scapi de night shots si peisaje :). Nu ca alea nu ar fi bune dar... te pricepi mult mai bine la oameni :).

9/12/2006 01:52:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

1, 2 si penultima. Penultima imi place foarte mult. Daca era putin mai luminata, si mai soft, era perfecta. :)
Felicitari

9/12/2006 11:00:00 AM  
Blogger Samo said...

Vlad, o sa incerc sa le combin... urmeaza niste nightshots cu oameni. :D

9/12/2006 11:04:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Seria asta chiar mi-a placut :)

11/06/2006 04:52:00 PM  

Post a Comment

<< Home