Monday, November 06, 2006

I have a dream... that i could shoot abstract

Poate de aia mi-a iesit blurata majoritatea pozelor facute sambata dimineata. Inca nu ma trezisem si vedeam ca prin ceata, ceea ce s-a transpus si in fotografii. Dar mie mi-au placut asa, si de aia le pun aici. Si ca sa nu trebuiasca sa explic ce am vrut sa spun cu fiecare din pozele astea (asa cum ar trebui, cel putin in conceptia mea despre fotografie), le trec in categoria "abstract". Desi stiu ca asta e cel mai prost lucru pe care as putea sa-l fac, le pun asa, la gramada.

4 Comments:

Blogger Alexandra Sandu said...

a treia e... breathtaking.

11/07/2006 04:45:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

3 si 5... foarte interesante!

11/07/2006 01:50:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Imi plac pozele si ideile tale, imi iau o pauza "de placere" in momentele mai nasoale ale zilei, ca sa "comunic" cu tine.
J.K.

11/20/2006 01:28:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Sunt foarte frumoase pozele..nici nu stiu ce sa spun ca sa para inteligent insa...chiar sunt..deosebite
GlC

1/19/2007 02:58:00 PM  

Post a Comment

<< Home