Monday, November 06, 2006

Vasile

Mi-am propus la un moment dat ca fiecare personaj pe care il pozez si il pun pe blog, sa fie insotit de o povestioara, mai mult sau mai putin adevarata, dar sa fie ceva ce poate sa reiasa si din fotografii. Vasile asta, desi e tare expresiv, mie nu imi inspira altceva decat un cuvant. Ciocoi. Faceti voi o poveste complementara pozei din asta. Va ajut eu: "Vasile statea si se uita lung cum o mana de muncitori se chinuiau sa traga afara din sant buldozerul cazut acolo de jumatate de ora...

4 Comments:

Blogger ogarafgan said...

pai nea Vasilica are o fatza chinuita de bautura :D
asa ca da bine cu uitatul si cu hei-rupul!
foarte buna foto totusi, de unde deducem ca nenea face bine ce face!!!!! :D

11/07/2006 01:51:00 AM  
Blogger Ruxandra said...

mie imi place mult nea Vasile...era foarte expresiv, si nici mana fotografului nu e rea ;)

11/07/2006 10:10:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

faina poza cu vasile asta. felicitari

1/12/2007 04:23:00 PM  
Anonymous Anonymous said...

Foarte bine surprins acest portret, felicitari!

1/04/2009 09:45:00 AM  

Post a Comment

<< Home